Omruilgarantie

Een matras of boxspring kopen kan een hele uitdaging zijn. U gaat proefliggen in de winkel of u laat zich online goed adviseren en informeren. U komt tot een keuze die het beste bij uw slaapwensen en gezondheid past. U gaat dit in uw eigen slaapkamer pas echt testen voor hopelijk minimaal 8 uur per nacht.

Als u na een week of 4 merkt dat u toch niet zo lekker ligt, dan is het belangrijk dat u natuurlijk niet meteen vast zit aan uw aankoop maar uw matra
s nog kan omruilen. Op bijna alle merken bieden we een omruilgarantie. De garantietermijn wordt bepaald door onze leveranciers. Per leverancier zijn hier verschillende termijnen en kosten aan verbonden.

Hieronder vindt u een overzicht van de garantietermijnen en kosten per leverancier:

Auping
Omruiltermijn
90 dagen na levering
Omruilkosten per ligplek1e keer gratis
TypeAlle matrassen en alle maten

Avek

Omruiltermijn
90 dagen na levering
Omruilkosten per ligplek€ 85,- 1e keer
TypeAlle matrassen en alle maten

Eastborn
Omruiltermijn
60 dagen na levering
Omruilkosten per ligplek€ 85,- 1e keer
TypeAlle matrassen en alle maten

HML
Omruiltermijn
90 dagen na levering
Omruilkosten per ligplek€75,- 1e keer
TypeAlle matrassen en alle maten

M line
Omruiltermijn
100 dagen na levering
Omruilkosten per ligplek€ 75,- 1e keer
Type1 persoons Slow en Coolmotion matrassen (tot 100cm breed)

Pullman
Omruiltermijn
60 dagen na levering
Omruilkosten per ligplek€ 85,- 1e keer
TypeAlle matrassen en alle maten

Serta
Omruiltermijn
90 dagen na levering
Omruilkosten per ligplek€ 100,- 1e keer
TypeAlle matrassen en alle maten

Swissflex
Omruiltermijn
60 dagen na levering
Omruilkosten per ligplek€ 85,- 1e keer
TypeAlle matrassen en alle maten

Tempur
Omruiltermijn
90 dagen na levering
Omruilkosten per ligplek1e keer gratis
TypeAlle matrassen en alle maten

Voorwaarden omruilgarantie
1. De omruilgarantie is van toepassing op alle bovenstaande merken, met uitzondering van:
- Showroommodellen
- Outlet modellen
- Topmatrassen
- Artikelen die beschadigd, bevuild en/of stuk zijn
- Orders met vermelding “geen omruilgarantie” op orderbon.
2. De ingangsdatum van de garantie is de leveringsdatum

3. Vanaf de datum van de levering tot aan de laatste dag van de termijn kunt u aanspraak maken op onze omruilgarantie. Dit doet u door melding te maken bij onze Service afdeling via het 
contactformulier of mail naar service@boonmanbedden.nl. Ook zijn wij telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 073-5470153 (toets 3).
4.
U dient uw matras minimaal 30 dagen uitgeprobeerd te hebben. Uw lichaam heeft namelijk tijd nodig om te ‘wennen’ aan een nieuw slaapsysteem.
5
. U maakt éénmalig aanspraak op de omruilgarantie. Mocht u daarna nog willen ruilen gaat dit altijd in samenspraak met onze serviceafdeling.
6. Indien het nieuwe artikel een hogere waarde heeft, dient u het prijsverschil bij te betalen.