Veelgestelde vragen

Nederland & België
Gratis verzending (eventueel montage) en gratis retour!

Bezorgen en monteren
Mocht u bij ons een matras, boxspring, bedbodem, kast of ledikant bestellen dan komen wij dit natuurlijk kosteloos bezorgen en monteren door onze eigen bezorgdienst. Om aanspraak te maken op de volledige garantie moet de levering en installatie door ons of een aangestelde montagepartner worden geïnstalleerd. Met uitzondering van showroommodellen, u kunt hiervoor kiezen om dit gratis bij ons af te helen of tegen een betaling te laten bezorgen.

Gratis matras retour
Als u bij ons een matras koopt dan kunt u kosteloos uw oude matras door ons laten recyclen. Dit moet aangegeven worden bij de koop. Het kan ook alleen meegenomen worden op het moment dat het nieuwe matras/bed wordt geleverd.

Verzending (Nederland, België)
Wij versturen bestellingen met PostNL, en DHL pakketdiensten. Als we op werkdagen uw bestelling en betaling voor 16.00 uur ontvangen, wordt deze de volgende dag bezorgd. Via een track & trace code, die u per mail ontvangt, kunt u de zending volgen. Indien u bij aflevering niet thuis bent, zal de vervoerder proberen om de bestelling op een ander tijdstip af te leveren. Uiteraard ontvangt u hiervan een bericht in de brievenbus.

Afhalen (momenteel helaas niet mogelijk ivm nieuwe coronamaatregelen)
U kunt er ook voor kiezen om uw producten in 1 van onze filialen af te halen. U ontvangt van ons een mail als de producten daar voor uw klaar liggen om af te halen. 
Boonman Bedden biedt u meerdere manieren om uw bestelling veilig te betalen of aan te betalen.

iDEAL: Gebruikt u internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, 
Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Landschot of de Triodos Bank? Dan heeft u toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Creditcard: Bij ons kunt u betalingen met creditcard voldoen met Visa, Mastercard en American Express. Het maximale bedrag is € 5000,- per betaling. Voor grotere bedragen kies een andere betaalmogelijkheid.

Klarna: Met Klarna betaal je je aankoop nu, of tot en met 30 dagen later.

Paypal: Makkelijk betalen via uw PayPal account

Bancontact: Betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van uw bank. (België)

Betaal bij levering: Dit is alleen mogelijk voor bestellingen waarbij onze monteurs komen installeren of afleveren. Bij bestellingen als beddengoed e.d. dan graag het gehele bedrag voldoen, dit om de levertijd te bespoedigen.


Producten die we op voorraad hebben, worden dezelfde dag nog aan u verzonden, mits we uw bestelling en betaling voor 16.00 uur binnen hebben. De bestelling wordt dan de volgende dag afgeleverd.

Voor artikelen die speciaal voor u gemaakt worden ontvangt u binnen een week een e-mail met de verwachte leverweek die de leverancier aan ons doorgeeft.

Als uw bestelling in ons magazijn is aangekomen maken wij telefonisch een afspraak met u om de levering te plannen naar een tijdstip wat u schikt.

U kunt de ontvangen artikelen binnen 14 dagen gratis aan ons retourneren.

Ga naar onze retourpagina Boonman Bedden Retour Vul hier uw postcode en ordernummer in. U kunt dan kiezen voor een afgiftepunt van Post NL of DPD.
Woont u in de buurt van een van onze winkels kunt u ook kiezen om het daar af te geven.
Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar de bestelling mee is voldaan. Binnen 7 werkdagen zal dit bedrag weer op uw rekening staan. Ook van afgeprijsde artikelen wordt het bedrag teruggestort.
Retourzendingen worden op de dag van binnenkomst verwerkt en eventuele vervangende artikelen worden diezelfde dag verstuurd.

Heeft u een beschadigd of onjuist artikel ontvangen?
Neem dan contact met ons op: telefoonnummer 073-5470153 of web@boonmanbedden.nl. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Wij stellen het op prijs dat geretourneerde artikelen:
  • In de originele onbeschadigde verpakking worden teruggezonden
  • Onbeschadigd en ongebruikt zijn
  • Indien mogelijk via de retourpagina zijn aangemeld
  • Alle meegezonden gifts bevatten
Uitgezonderd van het herroepingsrecht is:
 - volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.
- producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.

Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan vragen wij u dit zo snel als mogelijk te melden.

U kunt uw klacht melden door een e-mail te sturen naar info@boonmanbedden.nl. Ook kunt u klacht melden d.m.v. het invullen van het contactformulier. Indien u via het contacformulier contact opneemt, ontvangt u daarvan automatisch een bevestiging. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeldt het ordernummer, aankoopdatum en uw adres.
U kunt ons ook bellen op: 073-6113794

U kunt natuurlijk ook schriftelijk contact opnemen met onze klantenservice. Een klachtenbrief kunt u sturen naar:

Boonman Bedden - Wonen
Nieuwe Eerdsebaan 10
5482 VS Schijndel
T.a.v. Klantenservice
U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord over de afhandeling van uw klacht.