Klantenservice

Wat er ook gebeurt, we willen dat u tevreden bent.
U kunt ons van maandag t/m zaterdag bereiken onder 073-6113794 of stuur ons een bericht.

betaaliconen

Betaalmogelijkheden

Boonman Bedden biedt u meerdere manieren om uw bestelling veilig te betalen of aan te betalen.

iDEAL: Gebruikt u internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Landschot of de Triodos Bank? Dan heeft u toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Creditcard: Bij ons kunt u betalingen met creditcard voldoen met Visa, Mastercard en American Express. Het maximale bedrag is € 5000,- per betaling. Voor grotere bedragen kies een andere betaalmogelijkheid.

Paypal: Makkelijk betalen via uw PayPal account

Bancontact: Betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van uw bank. (België)

KBC/CBC-Betaalknop: Makkelijk betalen via uw bank KBC/CBC, ook de mogelijkheid tot wel 2 maanden later te betalen. (België)

Belfius Pay Button: Makkelijk betalen via uw bank Belfius (België)

Betalen in de winkel: U kunt uw bestelling ook in een van onze winkels betalen. Dit kan zowel contant of met de pin, dit laatste heeft onze voorkeur. Eventueel kunt u uw bestelling direct mede nemen.

Geen aanbetaling: Dit is alleen mogelijk voor bestellingen waarbij onze monteurs komen installeren of afleveren. Bij bestellingen als beddengoed e.d. dan graag het gehele bedrag voldoen, dit om de levertijd te bespoedigen.

CBW-erkend: Onze webshop is CBW-erkend. Hiermee is uw aanbetaling ook verzekerd. Voor meer info: CBW Erkend

^ Naar boven

Verzending / bezorging

Nederland & België

Gratis verzending (eventueel montage) en gratis retour!

Bezorgen en monteren

Mocht u bij ons een matras, boxspring, bedbodem, kast of ledikant bestellen dan komen wij dit natuurlijk kosteloos bezorgen en monteren door onze eigen bezorgdienst. Om aanspraak te maken op de volledige garantie moet de levering en installatie door ons of een aangestelde montagepartner worden geïnstalleerd.

Gratis matras retour

Als u bij ons een matras koopt dan kunt u kosteloos uw oude matras door ons laten recyclen. Dit moet aangegeven worden bij de koop. Het kan ook alleen meegenomen worden op het moment dat het nieuwe matras/bed wordt geleverd.

Verzending (Nederland, België)

Wij versturen bestellingen met PostNL, en DHL pakketdiensten. Als we op werkdagen uw bestelling en betaling voor 16.00 uur ontvangen, wordt deze de volgende dag bezorgd. Via een track & trace code, die u per mail ontvangt, kunt u de zending volgen. Indien u bij aflevering niet thuis bent, zal de vervoerder proberen om de bestelling op een ander tijdstip af te leveren. Uiteraard ontvangt u hiervan een bericht in de brievenbus.

Afhalen

U kunt er ook voor kiezen om uw producten in 1 van onze filialen af te halen. U ontvangt van ons een mail als de producten daar voor uw klaar liggen om af te halen.

^ Naar boven

Levertijden

Producten die we op voorraad hebben, worden dezelfde dag nog aan u verzonden, mits we uw bestelling en betaling voor 16.00 uur binnen hebben. De bestelling wordt dan de volgende dag afgeleverd.

Voor artikelen die speciaal voor u gemaakt worden ontvangt u binnen een week een e-mail met de verwachte leverweek die de leverancier aan ons doorgeeft.

Als uw bestelling in ons magazijn is aangekomen maken wij telefonisch een afspraak met u om de levering te plannen naar een tijdstip wat u schikt.

Bestelling geplaatst op: Bezorgdag Bezorging
Maandag (voor 16.00) Dinsdag 09.00 - 21.00
Dinsdag (voor 16:00) Woensdag 09.00 - 21.00
Woensdag (voor 16.00) Donderdag 09.00 - 21.00
Donderdag (voor 16.00) Vrijdag 09.00 - 21.00
Vrijdag (voor 16.00) Zaterdag 09.00 - 18.00
Zaterdag Dinsdag 09.00 - 21.00
Zondag Dinsdag 09.00 - 21.00

^ Naar boven

Retourneren (Nederland & Belgie)

U kunt de ontvangen artikelen binnen 14 dagen gratis aan ons retourneren.

Het enige wat u hoeft te doen is een mail te sturen naar web@boonmanbedden.nl onder vermelding van retour en uw factuurnummer. U ontvangt van ons dan een retouretiket om het product kosteloos aan ons te retourneren.

Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar de bestelling mee is betaald. Binnen 7 werkdagen zal dit bedrag weer op uw rekening staan. Ook van afgeprijsde artikelen wordt het bedrag teruggestort.

Retourzendingen worden op de dag van binnenkomst verwerkt en eventuele vervangende artikelen worden diezelfde dag verstuurd.

 

Heeft u een beschadigd of onjuist artikel ontvangen?

Neem dan contact met ons op: telefoonnummer 073-5470153 of web@boonmanbedden.nl. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Wij accepteren alleen geretourneerde artikelen die:

  1. In de originele onbeschadigde verpakking worden teruggezonden
  2. Onbeschadigd en ongebruikt zijn
  3. Zijn aangemeld via mail
  4. Alle meegezonden gifts bevatten

Uitgezonderd van retour zijn: Artikelen die maatspecifiek voor u besteld zijn, worden uitgesloten van het herroepingsrecht. (zie algemene voorwaarden)

^ Naar boven

Klacht melden

Wij doen ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan vragen wij u dit zo snel als mogelijk te melden.

U kunt uw klacht melden door een e-mail te sturen naar info@boonmanbedden.nl. Ook kunt u klacht melden d.m.v. het invullen van het contactformulier. Indien u via het contacformulier contact opneemt, ontvangt u daarvan automatisch een bevestiging. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeldt het ordernummer, aankoopdatum en uw adres.

U kunt ons ook bellen op: 073-6113794

U kunt natuurlijk ook schriftelijk contact opnemen met onze klantenservice. Een klachtenbrief kunt u sturen naar:

Boonman Bedden - Wonen
Nieuwe Eerdsebaan 10
5482 VS Schijndel
T.a.v. Klantenservice

U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord over de afhandeling van uw klacht.

^ Naar boven